Chiński Mam Talent

Witajcie!

Ostatnio coraz więcej osób z Polski zaczyna interesować się chińską odsłoną popularnego show „Mam Talent”. Skłamałabym gdybym napisałam, że nie znam przyczyny.

Odkąd Sławomir Świerzyński zasiadł na kanapie śniadaniowego programu „Dzień dobry TVN” bardzo duża ilość osób zainteresowała się tym, co lider grupy Bayer Full robił w Chinach. (Pisałam Wam już o tym 5 marca: http://boswiatjestciekawy.wordpress.com/2011/03/05/bayer-full-w-chinach/).

Dzisiaj większość Polaków już wie, że ten popularny zespół z nurtu disco polo podpisał kontrakt na wydanie 60 mln płyt w Chinach oraz na gościnny występ w chińskiej odsłonie „Mam talent”.

W związku ze sporym zainteresowaniem tematem postanowiłam dla wszystkich, ktorzy chcą być na świeżo z „China’s Got Talent” podać Wam LINK DO STRONY. Mam nadzieję, że choć niektórym z Was ułatwi to śledzenie tego co dzieje się w Państwie Środka.

!!! Pamiętajcie, że w Chinach Bayer Full istnieje pod nazwą BAI FU.

Link do CHina’s Got Talent: www.daren.smgbb.cn/ (P.S. strona jest w jęz. chińskim, ale jest w miarę przejrzysta i można sobie poradzić ze znalezieniem interesujacego nas video).

Info o chińskiej edycji programu:

Program można oglądać na DragonTV (LINK: www.dragontv.cn/)

Edycja: II, edycja I była rok temu (2010)

Zwycięzca poprzedniej serii: pianista Liu Wei

Zwycięzca otrzyma: zaproszenie do Las Vegas, gdzie przez trzy miesiące będzie miał występy oraz otrzyma zaproszenie na koncert z międzynarodowej trasy popularnej tajwańskiej piosenkarki Jolin Tsai (pisałam Wam o niej, dla zainteresowanych  LINK: http://boswiatjestciekawy.wordpress.com/2011/01/28/jolin-tsai-no-2-chinskiej-sceny-muzycznej/) podczas którego wystąpi gościnnie.

One thought on “Chiński Mam Talent

  1. Pingback: Bai Fu w chińskiej telewizji – materiał o zespole « bo świat jest ciekawy

Dodaj komentarz

