BIG BANG

BIG BANG

czyli

młodzieżowy band po koreańsku

Przesłuchałam wszystko co stworzył BIG BANG; łącznie z dostępnymi nagraniami z koncertów. Polecam Wam gorąco kawałek Haru, Haru – brzmią tu dość ciekawie. Uważam też, że wypadają lepiej w języku ojczystym niż  śpiewając po angielsku (niemniej ang. teksty to plus!).

Ich muzyka to połączenie hip hopu r&b i elektroniki.  Zapomniałabym! Ależ jestem niegrzeczna! Nie przedstawiłam chłopaków. BIG BANG gra w składzie: G – Dragon, Tae Yang, T.O.P., Dae Sung i Seung Ri. Pochodzą z Korei i są najbardziej znanym tam zespołem, ale to Japonia jest miejscem, gdzie prężnie rozwijają karierę.

Jestem na TAK, kiedy muzycznie kierują się w rejony r&b. Brzmią lepiej! Nie jestem fanką grup wylukrowanych i poprzebieranych chłopców; prężnie wykonujących dziwaczne figury na teledysku lub na scenie, ale… BIG BANG bawi mnie. Są bardzo kolorowi (często dosłownie); w końcu to band – czyli stwór dla nastolatek. Poza tym przypadło mi do gustu kilka ich kawałków.

* Haru, Haru – w tym kawałku brzmią interesujaco

* Dirty Cash – to jeden z tych kawałków przy których można bujać się na boki, śmiać  się i podziwiać lukrowaną stylizację w kolorystyce całej palety jaskrawych barw

* La La La (english version) – te brzmienie najbardziej lubię w ich wykonaniu

Skomentuj

