kreatywność, koncept, kontrowersyjność (?)- czyli chiński pomysł na kosz z…

Sami oceńcie co sądzicie o  pomyśle na reklamę w postaci  kosza/pudełka z „ludzką” niespodzianką w środku…

Precyzując. Idzimy sobie spokojnie chodnikiem, a przed nami kosz /pudełko (trudno to określić…). Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że wewnątrz jest człowiek. Jest…? Chyba raczej siedzi z kolanami pod brodą gotowy do zrealizowania powierzonej mu misji. Kiedy zbliżamy się do pudełka z nim (tzn. z tym człowiekiem wewnątrz) – szybko wyciąga rękę na zewnątrz i wręcza nam wizytówkę centrum jogi…. Szok!

Może jestem jeszcze mało obyta w tym co potrafią specjaliści od reklamy na świecie, ale chyba do pomysłów Chińczyków i ich kreatywności połączonej z kontrowersyjnością – daleko nam.

*** Osobiście nie wiedziałam; śmiać się i przyklasknąć pomysłowości Chińczyków, (którzy jednak każdego dnia zaskakują mnie swoimi pomysłami…), czy też z wytrzeszczem oczu zastygnąć na chwilę; jednocześnie pukając się w czoło – co też Chińczyk wymyślić potrafi.

Oceńcie!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s