Kobieta w podróży – SAMA…

Sama setki razy słyszałam: „Ale jak to – sama? Nie boisz się? A jak ci się coś stanie? A jak będziesz potrzebowała pomocy? Pamietaj, że nie jesteś facetem”. Nigdy nie chciałam być ani niemiła, ani też wredna, ale wiele razy miałam nieodpartą chęć komuś po prostu coś mocnego odpowiedzieć. Czyżby dlatego, że jestem kobietą, a nie mężczyną mam zamknąć się w czterech ścianach albo też czekać na propozycję od mojego księcia? Odpowiedz jest prosta – nie. Jak przy każdej podróży, tej bliższej i tej dalszej liczy się dobry plan i przygotowanie. Nie ma się też co oszukwiać – czy w podróż wybiera się mężczyzna czy też kobieta – zawsze należy być ostrożnym. Choć wiadomo, iż w pewnym rejonach na świecie jest nie za ciekawie dla nas kobiet.

A Wy co sądzicie o samotnych kobietach w podróży?

Polecam tekst Reginy Skibińskiej pt. „Samotna kobieta w podróży”: http://www.rp.pl/artykul/268408.html

Skomentuj

