Leehom Wang i jego „Mei”

Właśnie  znalazłam  (chyba) najwłaściwsze słowo, którym mogę opisać muzykę Leehoma, oczywiście wg mnie, a tym słowem jest „UROCZA”. Zapewne każdy z Was kto zna jego twórczość lepiej zgodzi się ze mną.
Ilekroć słucham jego kawałków czuję się zrelaksowana i dobrze się bawię…  Ponadto lubię styl Leehoma i to zaważyło na tym, że go regularnie słucham (styl ten jest słyszalny w jego muzyce i widoczny w klipach;) Nie mogę także zapomnieć o tym, że jest to także i przede wszystkim zdolny muzyk! Co prawda jego twórczość jest to w większości pop, ściślej c-pop (łączy nowoczesność z tradycją, pop z r&b; rockiem i rapem więc nie jest nudno….!), ale i tak w pewien sposób jego utwory potrafią mnie poruszać i zawsze są dla mnie mniejszym lub większym, ale przeżyciem. A jak jest z Wami…?

2 thoughts on “Leehom Wang i jego „Mei”

  1. Tak, trudno się nie zgodzić z tym co napisałaś. Leehom jest bardzo wszechstronnym artystą. Takie utworu jak Mei czy Bo ya jue xian, są bardzo urocze i przyjemne. Dla mnie Wang to również fenomenalne kompozycje- balladowe, takie choćby Wei Yi, Forever Love czy Kiss Goodbay, są po prostu genialne.

Skomentuj

