Jay Chou, „Ye Qu”

„Ye Qu” pochodzi z albumu „November’s Chopin” wydanego w 2005 roku. To jedna z najpiękniejszych piosenek jakie słyszałam, i nie mam na myśli jedynie utworów wykonywanych przez azjatyckich artystów.Specjalnie dla Was znalazłam na YT video z angielską liryką;)

Po raz pierwszy słyszałam ją w wersji koncertowej – wow! – i muszę przyznać, że występ Jay’a zrobił na mnie ogromne wrażenie, zakochałam się w tej piosence. Słuchałam jej bez przerwy, i jak widać do dziś dnia mi się nie znudziła!

2 thoughts on “Jay Chou, „Ye Qu”

    • O tak;)) W wersji koncertowej Jay Chou brzmiał dla mnie lepiej niż brzmi w wersji studyjnej, zrobił na mnie piorunujące wrażenie!;) Myślę, że właśnie taką muzyką i takimi tekstami śmiało można promować artystów ze świata c-music u nas. Takie utwory są nie tylko po prostu dobre, ale i pokazują niezwykłą wrażliwość artysty, który dzieli się nią z nami. Do tego są magiczne;)

Skomentuj

