Jestem Tygrysem;)

Zapewne większość z Was słyszała o chińskim zodiaku. Pewnie wiele osób nawet bawiło się we wróżenie z niego. W Państwie Środka nie służy on tak, jak u nas za horoskop a pomaga w określeniu cech konkretnej osoby.

Możecie mi wierzyć lub i nie, ale przeżyłam na tym świecie tyle lat i nigdy wcześniej nie wpadłam na pomysł, aby sprawdzić jakim zwierzęciem jestem w chińskim zodiaku. Aż do przedwczoraj! W sumie to jakoś nie zdziwiło mnie, kiedy wyczytałam, że jestem Tygrysem;D

Dzisiaj znalazłam dewizę życiową Tygrysa, która bardzo mi się spodobała;) Oto ona: „Jestem Paradoksem, który zachwyca i którego nie da się przewidzieć, a moją sceną jest cały świat. Potrafię znaleźć bezpieczne wyjście nawet z płomieni. Staram się dosięgnąć tego,co nieosiągalne i poznać to, co jeszcze nikomu nieznane. Tańczę wesoło i swobodnie w rytm muzyki życia„.

Prawda, że fajne?;)

Cytat pochodzi ze strony: chinskihoroskop.pl

 

5 thoughts on “Jestem Tygrysem;)

Skomentuj

