„Open Fire” Leehom Wanga za 10 mln tajwańskich dolarów

Na blogu już zamieszczałam video do piosenki „Open Fire” Leehom Wanga, którego premiera miała miejsce w tamtym roku, a której nie sposób było przeoczyć ze względu na rozmach związany z produkcją teledysku. Dzisiaj zrobiłam sobie wieczór z Leehomem i pomyślałam, że być może jesteście ciekawi ile kosztuje taki widowiskowy teledysk oraz kto bierze udział w jego kręceniu…?

Według udostępnionych informacji teledysk miał kosztować ok. 10 mln tajwańskich dolarów. Przeliczając to na dolary amerykańskie mamy ok. 350 tys.

Do nakręcenia teledysku zatrudniono najlepszych specjalistów. Wśród znanych na całym świecie osobistości biorących udział w tym projekcie był Jackie Chan. Między innymi dzięki niemu możemy podziwiać sceny /motywy związane ze sztukami walki.

Z ciekawostek:

*Na teledysku jest wiele wybuchów płomieni. W każdej potencjalnie niebezpiecznie scenie brał udział sam piosenkarz. Ze względu na ten fakt Leehom Wang ubezpieczył się na pół miliona tajwańskich dolarów.

*Leehom pracował bez przerwy 48 godzin na planie swojego teledysku.

A to sam teledysk:

 

I jak się Wam podoba…?

8 thoughts on “„Open Fire” Leehom Wanga za 10 mln tajwańskich dolarów

  1. tajwańskie dolary, smiesznie to brzmi😉 co do teledysku niezły, tzn jak dla mnie muzycznie połączenie m.. jacksona z gagą/rihanną ale świetne, podoba mi się. a teledysk rodem z mortal kommbat:)

    • Bo to śmiesznie brzmi, a przynajmniej jakoś dziwnie. A i człowiek zastanawia się: – Tajwan, dolary…;D Tak:D
      Muszę Ci powiedzieć, a co już wcześniej też na blogu przy wcześniejszym wpisie z tym video pisałam, że „Open fire” to nie moje klimaty muzyczne, ale odkąd po raz pierwszy usłyszałam ten numer ciągle do niego wracam i słucham:) Ta muzyka jest zaraźliwa:D
      Tak, tak, mi też przypomina trochę klimatem Mortal Kombat, ale co tu się dziwić skoro nad sekcjami „walki” pracował Jackie Chan.
      P.S.: nie wiem jak Tobie, ale mi szalenie przypadła do gustu stylizacja Leehom Wanga;)
      PozdrawiaM

      • michael na poczatku, ale potem zdecydowanie gaga z rihanną ;]

        Jackie Chan to mistrz, to co tu się dziwić, a stylizacja na plus, tak🙂

      • W jednym z kolejnych wpisów postaram się zaprezentować jakieś prowokacyjne piosenkarki z Azji, skoro wspomniałaś tutaj o L.G.
        A Jackie Chan to żywa legenda. Można go lubić lub nie, tak samo jak filmy z nim, ale każdy słyszał o nim i na pewno przynajmniej 1 film z nim widział;)

  2. mnie też się skojarzyło z Jacksonem😉

    w sumie, fajny filmik. Chłopaki tam mają rozmach operacyjny ;-D. Muzyka… troszkę ustępuje filmikowi, ale do posłuchania😉

    • ach ten Jackson, ale fakt, od tego skojarzenia momentami nie da się uciec.
      Zgadzam się z Wami, jest rozmach, muzyka może nie najwspanialsza, ale jest w niej coś takiego, że przynajmniej ja, zostałam „zakażona” i jak włączam ten kawałek to zawsze przynajmniej dwa razy muszę go posłuchać;D
      Dodam jeszcze, że „Open fire”, w którą zainwestowano 10 mln $ tajwańskich, w sierpniu zeszłego roku (jak nie pomyliłam miesięcy) reklamowała album – składankę z wieloma znanymi piosenkami Leehoma Wanga (na płycie jest ich 30, w tym 2 nowości)- de facto miała być motorem napędowym sprzedaży tego albumu.

      • największą zaletą muzyki azjatyckiej jest to, że nie rozumie się o czym oni śpiewają😉. Jest to zaletą przynajmniej dla mnie, bowiem jestem uczulony na banały. Wolę więc nie wiedzieć, że słucham banałów ;-D

      • Prawda. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zdania, że prawdziwa muzyka obroni się sama, przeniknie do naszej duszy, poruszy serca, nawet jak nie zna się słów.

        Obecnie w sieci jest bardzo duża ilość video z piosenkami azjatyckich muzyków dostępna z angielskimi napisami. W Polsce jest też sporo ludzi, którzy zajmuje się tłumaczeniami filmów, azjatyckich dram czy tekstów swoich ulubieńców, więc jak się poszuka można znaleźć.
        W c-music dużo jest szmiry, zresztą na tak konkurencyjnym i dużym rynku jest tego tyle i na tak różnym poziomie, że można pluć na taką muzykę, może być ona nam obojętna, lub można się w niej zakochać. Azjaci mają talent do ballad. Postaram się w jakimś wpisie zaprezentować przykładowe teksty piosenek w języku polskim;)

Skomentuj

