„Muse” Jolin Tsai

Po 2 latach od powstania albumu „Myself” (2010) Jolin Tsai wydała nowy album pt. „Muse” (2012). To już dwunasty studyjny album tej tajwańskiej piosenkarki, która swoją karierę zaczynała w 1999 roku. 

W świecie a-popu nazwisko tej artystki jest znane i znaczące. To jedna z najlepiej zarabiających gwiazd tworzących mandopop. Delikatnie to ujmując, nie przepadam za Jolin. Nawet kiedyś już wywnętrzałam się w tej kwestii. Jej styl prezentuje to wszystko, czego nie cierpię, nie trawię i nie znoszę. No, ale ilość sprzedanych płyt i pozycja w branży pokazuje, że jednak ludzie lubią jej słuchać.

Dziś prezentuję Wam oficjalne mv do drugiej piosenki z najnowszej płyty „Muse”„Dr. Jolin”.

A tu oficjalna strona Jolin Tsai (Warner Music Taiwan): http://www.warnermusic.com.tw/artist/jolin

4 thoughts on “„Muse” Jolin Tsai

    • Choć Jolin to nie moja ulubienica cieszę się, że spodobał Ci się ten kawałek;) Na ten moment z płyty „Muse” najbardziej przypadła mi do gustu piosenka otwierająca album pt. „The great artist”. PozdrawiaM

  1. Nawet nie zapoznałem się jeszcze z nowym albumem Jolin i ten utwórr średnio mnie do tego zachęca. hmm chociaż pewnie po kilku odsłuchaniach spodoba mi się. Ajć „kocie uszka” urocze🙂

    • Powiem Ci szczerze, że mnie ten utwór w ogóle nie przekonuje do kupienia płyty. Pierwsza piosenka jest lepsza, nawet w samej warstwie dźwiękowej bardziej do mnie przemawia. No, ale to Jolin, wiemy oboje jakie „numery” ma na swoim koncie;D

Skomentuj

