A oto mój ranking „10 najbardziej znanych polskich podrożników”

Niedawno prosiłam Was o pomoc w sprawie ułożenia rankingu dotyczącego najbardziej znanych polskich podróżników (kliknij jeśli chcesz zapoznać się z postem) 

Artykuł rankingowy jest już gotowy. Przyznałam miejsce 1 i 10 podróżnikom, których uważam za najbardziej popularnych w naszym kraju. Jestem ciekawa czy się zgodzicie z kolejnością nazwisk na liście, a jeśli nie to proszę protestować, krzyczeć i wnosić swoje propozycje;)

A oto lista „10 najbardziej znanych polskich podróżników” (kliknij, aby zobaczyć ranking na stronie travelin)

Zdjęcie: A.Sz.

Zdjęcie: A.Sz.

11 thoughts on “A oto mój ranking „10 najbardziej znanych polskich podrożników”

    • Jak piszesz, że zestawienie mocne to uff – to jest dobrze;) Wiesz z tą kolejnością nazwisk, jak również z samą obecnością jednych a brakiem innych (ktoś może np. oburzyć się, iż wśród grupy tych najpopularniejszych brakuje pewnej znanej obecnie podróżniczki…) jest tak, że trzeba zawsze przyjąć jakiś klucz wyboru. Nawet robienie ankiety w różnych środowiskach i miejscach w Polsce mogłoby tą kolejność diametralnie inaczej ustawić. No, ale mam nadzieję, że nie jest źle!

Skomentuj

