Żegnając 2013 i Witając Nowy 2014 rok

 

Zdjęcie: A.Sz.

Zdjęcie: A.Sz.

Troszkę z poślizgiem, ale pora na podsumowanie starego 2013 roku, który od kilku dni jest już historią. Był to ciężki rok, pełen wyzwań i wielu trudnych chwil, ale nie znaczy to, że był to zły rok. Nauczył mnie wiele i wzbogacił o przeróżne doświadczenia, i te dobre, i te złe, które odebrałam jako znakomitą lekcję od życia. Mało blogowałam, ale jak to mówią: „nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło”. Nic na siłę – powtarzałam sobie i pisałam tylko wówczas, kiedy miałam czas i ochotę (tego pierwszego było niestety mało, choć ta druga zawsze była).

Nie cierpię noworocznych postanowień, ponieważ są sztuczne i na siłę. A tym komu wychodzą na zdrowie i potrafi się ich trzymać  oraz je realizować życzę powodzenia! Ja ich nie mam. Życzę sobie tylko, aby 2014 rok był dobrym rokiem i przyniósł mi wiele inspiracji, które wykorzystam w przygotowywaniu dla Was ciekawych postów. A poniższe zdjęcie niech będzie dla wielu z moich Czytelniczek i Czytelników inspiracją do rozmyślania w cieniu pięknego i starego drzewa o tym wszystkim, co jest ciekawego i interesującego do poznania wokół Nas;-) 

PozdrawiamM!

2 thoughts on “Żegnając 2013 i Witając Nowy 2014 rok

  1. postanowienia są zbędne, jeśli potrafimy wcielać własne zamysły w życie. Postanowienia to coś pomiędzy ideą a działaniem, a jeszcze częściej coś zamiast działania😉.

    Miłego 2014 ;-D

Skomentuj

