Fleet in Time 匆匆那年, Like You 喜欢你 i When You Are Old 当你老了

Macie ochotę na trochę c-popu? Mam nadzieję, że tak;) Czym tym razem się z Wami podzielę? A może tak posłuchamy najpopularniejszych piosenek z nurtu c-music w Państwie Środka w 2015 roku?

Wybrałam tylko trzy utworu z kilkunastu plasujących się na szczytach list, ale obiecuję, że niebawem będzie więcej muzyki z Państwa Środka. Być może wielu osobom poniższe piosenki w ogóle nie przypadną do gustu, ale tego właśnie w ubiegłym roku słuchali najczęściej Chińczycy, i taka jest współczesna muzyka popularna w Chinach. Ja mam do niej sentyment, bo to dzięki niej po raz pierwszy – świadomie – zetknęłam się z językiem chińskim, a takich „spotkań” nigdy się nie zapomina. Miłego słuchania!:-)

Wśród piosenek na TOPie znalazły się m.in.:

„Fleet in Time” 匆匆那年, Faye Wong 王菲

„Like You” 喜欢你, Deng Ziqi G.E.M.邓紫棋 (mój faworyt w tym trio:-)

When You Are Old 当你老了, Karen Mok 莫文蔚

 

 

2 thoughts on “Fleet in Time 匆匆那年, Like You 喜欢你 i When You Are Old 当你老了

Skomentuj

